lørdag den 28. marts 2020

#OspedaliItaliani
 Kush ju furnizon me pajisjet dhe mjetet spitalore?

 A mund të merrni një konfirmim duke thirrur #Fabbriche?  Se këto fabrika # prodhojnë sende që blini edhe ju për të kuruar #Coronavirus në #Italy ??

 A mund të besojmë tek ju në spital, A mund të kemi konfirmim nga të paktën #Castellamare ose #VicoEquenze në #GolfodiNapoli ??

 Ju lutemi lini një koment më poshtë.

 Unë bëra hulumtimin në vitin 2019 të #brigaterosse, në vitet e #bombs të këtyre #Delinquents, por dëmi tani duket 500 herë më i madh për #Bologna sesa krimi që kishte ndodhur !!  Me fjalë të tjera, bomba që doli e dëmtuar #Midhja 'e #city'.

 Unë gjithashtu bëra kërkime mbi të cilat gratë që japin llojet e makinave hyjnë kur i dashuri vjen për t'i marrë ato.  Përgjigje negative, ata nuk e dinë se çfarë është makina.

 Unë bëra hulumtimin e ish-të dashurës sime në #Sorrento dhe rezultatet janë negative, të dyja për #Federica që ka më shumë motra sesa për #Alessandra që babai i saj ka vdekur Por ajo e kishte dyqanin e xhumasë pak para #PiazzaTasso në #Sorrento.
 Rezultatet negative, Federica bëri një #operation në #body, por pas ...

 Ju lutem me telefononi ne #Cellulare ne numrin 0045-42223304 qe shkruaj
 te adresa ime lfete @ hotm ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar