onsdag den 22. april 2020

Dette er IKKE den lejlighed jeg flyttede ind i

Dette er IKKE den lejlighed jeg flyttede ind i, toilettet var ikke sådan, så havde jeg aldrig sagt ja til den bolig !!! og væggene her krakelerer bare man kigger på dem. Udenfor var det andre mursten på bygningen og beboerne var mere venligsindede.
Strømmen eller el-forsygningen, som jeg i lang tid har fået fra #NaturEnergi var bedre, her om aftenen er det tit man IKKE kan se hvad der sker på gaden, selv når man er dernede.
Der var nogen andre opgangsdøre og i kælderen kunne man gå direkte fra nummer 19 til vaskekælder en, det kan.man ikke her, der er en mur halvvejs i kælderen så man skal på gaden for til sidst at nå til fælles-vaskemaskinerne.

Problemet er at jeg har skrevet under på at lejligheden var mere eller mindre i orden, men her (utroligt men sandt) trænger der allerede til at omlakeres og slibes igen på gulvene, selv om jeg fik det lavet FØR jeg flyttede ind i december 2014.
Er det så meningen at jeg skal betale for noget slitage jeg ikke har gjort ??!! NB Det er også ment til jer andre når i flytter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar