onsdag den 29. januar 2020

det er ikke første gang jeg har skrevet angående Broagerhus, Frederiksberg 2000, Danmark

det er ikke første gang jeg har skrevet angående Broagerhus, Frederiksberg 2000, Danmark.
Jeg , i min gamle bolig der ligger lige skråt over for min nuværende bolig på Henning Matzens vej 3, 2000 Frederiksberg, Danmark, havde allerede fået en mistanke at der var noget gruende galt, derfor startede jeg allerede i 2009-10 med at lave en blog på internettet der hed : Hvad sker der på Henning Matzens vej.
Ret hurtigt efter, kom der et svar på internettet fra #KAB hvor de også lavede en hjemmeside der hedder det samme og er vist lige taget ned igen. den har ellers fået lov til at være oppe i mange år, og følte mig nødsaget til at tage min ud af internettet.
Allerede på det tidspunkt var der stille omkring, meeen for stille, derfor lavede jeg den side. Jeg er aldrig blevet kontaktet af nogen interesserede for den hjemmeside, engang nogen der ville have en bekræftelse af fotografierne ?? de var nemlig ret afslørende ?? jeg kan fortsætte med at skrive om det men en sidste ting inden jeg lukker for denne side !!! 
Der var en Italiensk Kvinde der flyttede ind ovenpå mig uden advarsel og de andre beboere påstod så at : Hun havde lavet en masse masse larm i en fest hun så havde lavet i sin lejlighed oven på mig og hun havde skreget og bumpet rundt og hamret på væggen - de havde samlet underskrifter i hele bebyggelsen til at lave en klage over hende. Jeg var hjemme på det tidspunkt og har aldrig hørt noget larm, men ville have lånt noget sukker af hende, fordi jeg også kommer fra #Italien , men hun vil ikke rigtig tale med mig da jeg bankede på hendes dør og ville heller ikke senere på nogen tidspunkt mens hun boede der. Hun flyttede samtidig med hun fik en engelsk kæreste med en motorcykel, men ingen hilsen heller ikke da jeg mødte hende på Frederiksberg, nærmest det omvendte at hun så ned på en når hun kiggede på en.
Så der er jeg ret skuffet Italienske  piger og damer !!! NB.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar